top of page

Justin Bieber - Heartbreaker

Dziś opowiem wam troszkę o piosence Heartbreaker - Justina Biebera.

Ta piosenka została dodana na kanał Justina 10 października 2013 roku.

Do tego posta dodam tekst i tłumaczenie tej piosenki oraz teledysk.

Tekst angielski :

Girl you don't know how I feel (how I really feel) Since you been away, oh baby Any chance that you could take my call ? (take my call) If I got you today You say that you don't wanna talk but it's cool I've been thinking about you all day long, hopin you pick up your phone And I know that I don't wanna lose your love, oh baby, oh baby, oh baby Oh girl I got a secret place that we can go Cuz I really wanna be alone Baby nobody else gotta know Just meet me later on the low Don't tell me you're my heartbreaker Cuz girl my heart's breaking Don't tell me you're my heartbreaker Cuz girl my heart's breaking Girl you see me standing here , standing here Standing in the rain (oh baby) Any chance that you could stay right here And never go away You say that you don't wanna talk but it's cool Been thinkin' about you all day long, hopin you pick up your phone And I know that I don't wanna lose your love, oh baby, oh baby, oh baby Oh girl I got a secret place that we can go (secret place that we can go) Cuz I really wanna be alone (I really wanna be alone) And baby nobody else gotta know (nobody else) Just meet me later on the low (would you meet me on the low, girl) Don't tell me you're my heartbreaker (baby don't tell me, no) Cuz girl my heart's breaking Don't tell me you're my heartbreaker (oh baby) Cuz girl my heart's breaking (heart is breaking) So what I'm really tryin to say is, and what I hope you understand Is despite of all the imperfections of who I am I still wanna be your man I know it hasn't been easy for us to talk with everyone being around But, this is, this is personal, this is, for me and you And I want you to know that I still love you And I know the seasons may change But sometimes love goes from sunshine to rain But I'm under this umbrella and I'm calling your name And you know I don't wanna lose that Cuz I still belive in us I still believe in love I still believe in us I hope you believe in us The way I believe in us You don't see, 'couse what you don't see, is when we don't speak I really don't sleep, I wanna talk to ya And if I had the world in my hands I'd give it all to ya I wanna know if you feeling, the way that I'm feelin' I wanna know if you feeling, the way that I, the way that I You told me to be careful with your heart, your heart You told me to be careful with your heart, your heart Be careful with your hear.

Tłumaczenie polskie :

Dziewczyno nie masz pojęcia, jak się czuję odkąd odeszłaś, oh kochanie. Czy istnieje jakaś szansa, że odbierzesz ode mnie telefon, jeśli dzisiaj do Ciebie zadzwonię? Mówisz, że nie chcesz o tym rozmawiać, rozumiem. Myślałem o tobie całymi dniami, miałem nadzieję, że w końcu podniesiesz słuchawkę. Nie chcę stracić twojej miłości, oh kochanie, oh kochanie. Dziewczyno, znam sekretne miejsce, gdzie możemy pójść, bo naprawdę chcę być sam Nikt nie musi o tym wiedzieć, po prostu się ze mną spotkaj. Nie mów mi, że jesteś moją łamaczką serc. bo moje łamie się na pół. Nie mów, że jesteś moją łamaczką serc. bo moje łamie się na pół. Hej, dziewczyno. Widzisz mnie, jak stoję tutaj, stoję w deszczu, oh kochanie. Czy istnieje jakaś szansa, że do mnie wyjdziesz, i nigdy więcej mnie już nie zostawisz? Mówisz, że nie chcesz o tym rozmawiać, rozumiem. Myślałem o tobie całymi dniami, miałem nadzieję, że w końcu podniesiesz słuchawkę. Nie chcę stracić twojej miłości, oh kochanie, oh kochanie. Dziewczyno, znam sekretne miejsce, gdzie możemy pójść, bo naprawdę chcę być tylko z tobą. Nikt nie musi o tym wiedzieć, po prostu się ze mną spotkaj. Nie mów mi, że jesteś moją łamaczką serc. bo moje łamie się na pół. Nie mów, że jesteś moją łamaczką serc. bo moje łamie się na pół. To, co naprawdę próbuję powiedzieć to, że mam nadzieję, że zrozumiesz, że pomimo wszystkich moich wad i tego jaki jestem, nadal chcę być twoim mężczyzną. Wiem, że nie było nam łatwo o tym rozmawiać, gdy wokół nas tylu ludzi, ale dla nas to coś osobistego...chodzi tylko o mnie i o Ciebie. Chcę tylko, żebyś wiedziała, że nadal Cię kocham. Wiem, że pory roku się zmieniają, ale w miłości już tak jest, że czasem świeci słońce, a czasem pada deszcz. Jestem pod tym parasolem i wołam twoje imię. Wiesz, że nie chcę tego wszystkiego stracić... Wciąż wierzę w nas, Wciąż wierzę w miłość, Wciąż wierzę w nas, Mam nadzieję, że wierzysz w nas, tak mocno, jak ja wierzę w nas. Widzisz to, co chcesz zobaczyć...Ja nie śpię po nocach, chcę z tobą porozmawiać. Uwierz, że gdybym miał cały świat w swoich rękach, oddałbym to wszystko tobie. Chcę wiedzieć, czy czujesz to, co ja... Chcę wiedzieć, czy czujesz to, co ja... Powiedziałaś, żebym nie igrał z twoim sercem, z twoim sercem... Powiedziałaś, żebym nie igrał z twoim sercem, z twoim sercem. Nie igrał z twoim sercem.

I na koniec piosenka Heartbreaker :))

Ten teledysk nie jest na kanale Justina , ale to oficjalny teledysk tej piosenki.


bottom of page