top of page

Justin Bieber moim życiem ♥

W pierwszym poście o mnie zapomniałam wstawić najważaniejszej informacji. Tą informacją jest to że jestem BELIEBER ♥ Więc jak się domyślacie, dziejszy post będzie właśnie o Justinie Bieberze ♥!

Justin Bieber, a właściwie Justin Drew Bieber jest piosenkarzem, tancerzem i kompozytorem muzyki i tekstów. Urodził się 1 marca 1994 roku w Ontario, w Kanadzie

.Ma siostrę Jazmyn i brata Jaxona . Jego rodzice to Pattie Mallette i Jeremy Bieber. Jego matka zmarła 24 tygodnie temu. Jego albumy to : "My World 2.0", "My World : The Collection", "My Wolrd Acoustic", "Never Say Never : The Remixes", "Under the Mistletoe", "Believe", "Believe Acoustic" i "Journals". Justin został odkryty za pośrednictwem serwisu YouTube prze Scootera Brauna w 2008 roku. Gra na fortepianie, gitarze, perkusji i trąbce. Gatunek muzyki jaki wykonuje to Teen pop i R&B, a jego wytónia płytowa to Island i RBMG. Idzie w słady Usher

a , który go wypromował. 5 maja 2015 roku Jus

tin był na "Met Gala" i był ubrany w czarną marynarkę w złote płomienie , czarne spodnie , czarną koszulę , czarne buti i czarne okulary przeciwsłoneczne. Organizatorzy tej gali poprosili artystów o nie robienia zdjęć z ręki ( Selfie ) i nie wrzucali tych zdjęć na Instagrama . Ale oczywiście Justin nie był by sobą gdyby nie zrobił tych zdjęć . Zrobił sobie zdjęcia z Carą Delevingne i Lady Gagą. A na koniec dodam jeszcze kilka zdjęć mojego kochanego Justina !

A na koniec autograf mojego idola i piosenka All That Matters ! <3

Justin Bieber - All That Matters


bottom of page